.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت فعاليت حزب مشاركت و سازمان مجاهدين در گيلان

معاون سياسي ‌امنيتي استاندار گيلان گفت: هرگونه فعاليت دو حزب منحله مشاركت و سازمان مجاهدين در گيلان ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامعلي رضواني صبح امروز در جلسه توديع و معارفه معاون سياسي‌ اجتماعي فرماندار رشت با تبريك دهه كرامت به اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها جراحي بزرگ اقتصادي است.
وي افزود: اين قانون با كمترين حاشيه اجرا مي‌شود كه اجراي آن مخالفاني نيز دارد كه در حال برنامه‌ريزي هستند و شيطنت مي‌كنند.
رضواني با بيان اينكه استكبار جهاني در رأس اين شيطنت‌ها قرار دارد، تصريح كرد: ضدانقلاب و سران فتنه در اتاق فكر خود برنامه‌ريزي مي‌كنند.
وي نجات كشور را در پيروي از دستورات مقام معظم رهبري دانست و بيان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند كه مباحث فرعي نبايد با مسائل اصلي كشور قاطي شود ولي برخي مسئولان و اشخاص كه داراي تريبون هستند مسائل فرعي را به مسائل اصلي ترجيح مي‌دهند كه بايد از اين كار بپرهيزند.
معاون استاندار گيلان با تاكيد بر اينكه بايد حرمت و حريم تمام دستگاه‌ها و قوا درنظر گرفته شود، افزود: با توجه به اينكه عناصر اصلي نظام هستيم بنابراين بايد هوشياري و موضع‌گيري‌هاي سياسي خود را حفظ كنيم.
وي با اشاره به طرح پرسش‌هاي متوالي از وزراي مجلس خاطرنشان كرد: آيا طرح اين همه سؤال ضرورت دارد و اين امر موجب نمي‌شود كه به مسائل فرعي بيشتر از اصل پرداخته شود.
رضواني اضافه كرد: تصميم‌گيري‌هايي كه گرفته مي‌شود مسائل اساسي و زيربنايي كشور است و ممكن است طرح پرسش‌هاي متوالي به قانونگذار فرصت كمتري بدهد.
وي با تاكيد بر اينكه مديران و مسئولان دقت كنند در حاشيه كاري انجام ندهند، تصريح كرد: بايد به مسائل ريز نيز پرداخته شود ولي اولويت با مسائل اصلي است.
معاون سياسي‌ امنيتي استاندار گيلان به انحلال دو حزب مشاركت و سازمان مجاهدين اشاره كرد و گفت: اين دو حزب حق هيچ‌گونه فعاليتي در گيلان را ندارند.
وي ادامه داد: اين دو حزب منحل شدند و هرگونه فعاليت آنها در شهرستان‌هاي استان ممنوع است.
رضواني ترساندن مردم از تهديدهاي نظامي دشمن را برخلاف آموزه‌هاي ديني عنوان كرد و بيان داشت: بايد همواره تكرار كنيم كه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.
وي با اشاره به مصوبات طرح تحول اجتماعي دولت اظهار داشت: اين طرح با هفت محور كاهش آسيب‌هاي اخلاقي، كاهش اعتياد، ارتقاي امنيت اجتماعي، تحكيم خانواده و كاهش طلاق، ارتقاي نشاط اجتماعي، تقويت وحدت و همبستگي و تقويت انضباط اجتماعي است.
رضواني حجاب و عفاف را زيرمجموعه محور چهارم اين طرح يعني تحكيم خانواده و كاهش طلاق ناميد و افزود: 26 سازمان با 300 تكليف متولي بحث رعايت حجاب و عفاف هستند.
وي با بيان اينكه اين امر از مصوبات شوراي عالي فرهنگي است، تصريح كرد: اين كار از سال گذشته به طور جدي دنبال مي‌شود.
معاون استاندار گيلان مسئوليت معاون سياسي‌اجتماعي فرماندار را زياد دانست و افزود: كميسيون‌هاي ما در استانداري بسيار متعدد است و هر ماه دو جلسه برگزار مي‌شود.
وي رصد كردن مسائل مختلف استان را در حوزه اختيار معاون سياسي‌ اجتماعي عنوان كرد.
در پايان اين مراسم موسي فكوري به عنوان معاون جديد سياسي‌اجتماعي فرماندار رشت معرفي و از تلاش‌هاي ايرج مؤذن معاون سابق اين حوزه قدرداني شد.
مؤذن در حال حاضر به عنوان فرماندار رودبار مشغول فعاليت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.186 seconds.